sobota, 11 września 2021

Konwalia Tłoczone mydło w kartoniku - Saponificio Artigianale Fiorentino

Ostatnio mam fazę na mydła. Kupuje ich całkiem sporo. Wcześniej używałam tylko tych w płynie, ale coraz bardziej przekonuje się do tych zwykłych, w kostce. Są zdecydowanie bardziej ekologiczne. Cieszą też zmysły swoim wyglądem i zapachem. 
Dość długo zastanawiałam się nad zakupem mydła o zapachu konwalii. Jest dość drogie, więc nie byłam przekonana czy będzie warte swojej ceny. 
Muszę przyznać, że to robione w Toskanii mydło mnie zachwyciło! Na początku tym, co przykuwa uwagę jest bardzo ładne opakowanie, następnie - piękny, intensywny zapach konwalii. Gdyby zamknąć oczy, można by dać się oszukać i być pewnym że wącha się kwiaty. Zapach nie jest w ogóle sztuczny! Jest piękny i bardzo intensywny. 
Mydełko jest też pięknie tłoczone. Na prawdę zachwyca i pieści zmysły. Kolejna zaleta: udało się go zużyć właściwie do końca! Nie rozmydlało się, nie brudziło umywalki, nie rozklejało się w rękach. Mydełko ideał! Jest dopracowane pod każdym względem!
Skład:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...