sobota, 22 sierpnia 2020

Volume Million Lashes - L'Oreal

Tusz do rzęs Volume Million Lashes dostałam w prezencie, za co jak zawsze dziękuję! Uwielbiam testować nowe kosmetyki i zawsze jestem szczęśliwa jak mam coś nowego do przetestowania.
Tusz otwarłam chyba w nie najlepszym momencie, bo zaraz po skończeniu tuszu do rzęs Hypnôse Hypnôse z Lancôme. I w tym porównaniu tusz z L'Oreala wyszedł na tyle słabo, że nie byłam w stanie się do niego przyzwyczaić. 
Najgorsza była szczoteczka. Miałam wrażenie, że mi coś paskudnie chropowatego jeździ po rzęsach. Do tego tusz mi się odbijał (długo zasychał) i łatwo rozmazywał. 
Przekazałam w dobre ręce i wróciłam do testowania kolejnego tuszu do rzęs z Lancôme. Mam nadzieję, że komuś ten tusz dobrze posłuży! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...