sobota, 22 lutego 2020

Pianka-galaretka do kąpieli. SPA RELAX - CAFE MIMI

Galaretkę z serii Spa relax z cafe mini kupiłam już jakiś czas temu. Ponieważ cierpię z nadmiaru ilości żeli, soli i pianek do kąpieli, dopiero ostatnio udało mi się ją zużyć do końca. Trochę to trwało. 

Dlaczego to kupiłam skoro mam tak dużo innych produktów do kąpieli? - z ciekawości! Zafascynowała mnie forma. Galaretka do kąpieli! Nigdy niczego podobnego nie miałam!

Opakowanie jest plastikowe, ale jest to plastik z nr 5, czyli taki który nadaje się do przechowywania żywności oraz można go poddać recyklingowi. Można też użyć go jako pudełka do domowych kosmetyków. 

Kosmetyk rzeczywiście w konsystencję przypomina galaretkę. Odmierzałam go ręką a po włożeniu do wody bardzo szybko się rozpuszczał. Robiło się też sporo piany. 

Galaretka zawiera 95% składników naturalnych a o tego ładnie pachnie lawendą i paczulą. Same plusy!


1 komentarz:

  1. Jeszcze nie miałam nic z tej marki, lubię takie gadżety do kąpieli. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...