sobota, 31 sierpnia 2019

Krem do rąk - Yves Rocher

Maleńkie kremy do rąk z Yves Rocher to od jakiegoś czasu moje "must have". W każdej torebce mam jeden. 

Jak już pisałam, kremy są niewielkie. Mają 30 ml i bez problemu można je zmieścić do torebki. Na prawdę nie zajmują dużo miejsca. 

Możemy wybrać kilka wariantów zapachowych: kokos, mango, wanilia, oliwka. Kremy bardzo dobrze nawilżają skórę dłoni nie zostawiając na nich tłustej warstwy. 
Na początku przeszkadzał mi dość intensywny zapach tych kremów. Ale na szczęście szybko przywykłam. 
Jedyny minus jaki widzę to cena. Kosztują 12,90 zł. A wiec możemy w tej cenie kupić już całkiem przyzwoity krem do rąk w większej pojemności. Jednak tym razem płacimy więcej właśnie za mniejszy, wygodny rozmiar. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...