sobota, 21 kwietnia 2018

Organic Flowers Nourishing Cream Day & Night - Whamisa

Odżywczy krem na dzień i na noc z Whamisy kupiłam razem z całą serią kosmetyków:

Muszę przyznać, że mimo że część kosmetyków z Whamisy nie przypadła mi do gustu, to w kremie do twarzy zakochałam się od pierwszego użycia. Pasowało mi w nim dosłownie wszystko, od konsystencji, zapachu, po przeznaczenie (krem nadaje się na noc i na dzień) i stopnia nawilżenia.  
Krem nie należy do tanich kosmetyków, więc warto "polować" na niego np na stronie Skin79 podczas promocji. Bardzo dobrze się wchłania i nawilża skórę twarzy. Co ważne - jest bardzo wydajny a tubkę z łatwością wyciśniemy do samego końca. 

Krem  jest polecany dla skóry wrażliwej, suchej, normalnej, mieszanej, pozbawionej blasku oraz dojrzałej.

2 komentarze:

  1. hej, możesz opisać zapach tego kremu? Miałam próbki lotionów Whamisy i przez okropny zapach nie mogłam ich używać dlatego się trochę boję ;)

    pozdrawiam
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety już nie pamiętam. Ale kosmetyki Whamisy mają zazwyczaj bardzo ziołowy zapach i wielu osobom nie pasują

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...