sobota, 7 kwietnia 2018

Crystal Peeling Gel - Skin79

Kryształowy peeling żel kupiłam, gdyż usłyszałam, że był pierwszym tego typu produktem dostępnym na rynku i że jest porównywalny z Vita Lemon Sparklin peeling gel z firmy Mizon (który od dłuższego czasu jest niedostępny a rynku). Szukając godnego zastępcę mojego ulubionego Mizonowego peelingu, kupiłam więc produkt z firmy Skin79 którą bardzo lubię i z której mam bardzo dużo kosmetyków. 
Gdyby nie fakt, że Vita Lemon Sparklin peeling gel z Mizona jest po prostu bezkonkurencyjny, uznałabym Crystal Peeling Gel jako jeden z najlepszych kosmetyków peelingujących jakie miałam. 
Peeling ze Skin79 mogłabym spokojnie porównać z Sleek Egg skin peeling z Holika Holika, który również jest bardzo dobry, ale nie działa na moją skórę tak dobrze, jak ten z firmy Mizon. 

Podsumowując Crystal Peeling Gel ze Skin79 jest naprawdę dobrym, fajnym produktem. Nie podrażnia skóry atopowej i delikatnie ją złuszcza. Warto go mieć półce w łazience. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...