sobota, 17 marca 2018

Chocolate Milk One Pack Mask - A'PIEU

Chocolate Milk One Pack Mask to kolejna maseczka firmy A'Pieu, kupiona przeze mnie w "pakiecie" z maseczką kawową. I tu podobnie jak przy maseczce kawowej - zapach jak na mój nos - sztuczny i odrażający. Bardzo intensywny. 

Maseczka zawiera proteiny mleka które nawilżają, odżywiają, wygładzają oraz rozświetlają skórę twarzy. Przywraca skórze równowagę hydro-lipidową oraz wzmacnia naturalne funkcje ochronne skóry. Wygładza i wyrównuje teksturę skóry. Tyle wg obietnic. Nie umiem potwierdzić. Zapach tak mnie odrzucał, że nie byłam w stanie donosić tej maski na twarzy zalecanych 15-20 min. 

3 komentarze:

  1. Oj szkoda:( Bardzo fajne opakowanie ma ta maska

    www.windowtothebeauty.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Serio tak źle pachnie? A taką miałam na nią ochotę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie zapach nie do wytrzymania. Ale wszystko jak zawsze jest kwestią gustu.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...