sobota, 10 marca 2018

Beautiful Skin BB Cream for Dry / Very Dry Skin - No7

Beautiful Skin BB Cream (w kolorze medium) dla skóry suchej i bardzo suchej kupiłam jakiś czas temu w Edynburgu. Polecała mi go koleżanka.  Ponieważ bardzo często używam kremów BB, postanowiłam go wypróbować. 

Krem rzeczywiście bardzo dobrze sprawdza się przy bardzo suchej skórze. Dobrze się rozsmarowuje i nie pozostawia smug. Kryje dość mocno porównując go do innych kremów tego typu, które używałam. 

Nie do końca sprawdza się przy beauty blendrze. Bardzo mocno go barwi i bardzo ciężko go zmyć z gąbeczki ale także i z palców gdy wklepuje się go rękami. Mnie to osobiście drażniło bo lubię jak jest "ślicznie". 

Ciężko mi jednoznacznie ocenić ten krem BB. Byłam z niego zadowolona, ale z tego co się orientuje nie jest dostępny w Polsce (albo przynajmniej nie był). Nie jest jednak na tyle rewelacyjny, żebym miała go sprowadzać z zagranicy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...