sobota, 13 maja 2017

Podkład mineralny kryjący / matujący - Annabelle Minerals

Podkład Annabelle Minerals w odcieniu Golden Fair kupiłam już sporo czasu temu (ok 1,5 - 2 lata). Zdążyłam wypróbować zarówno podkład kryjący jak i matujący. I prawdę mówiąc z żadnego nie byłam zadowolona. Zużyłam, żeby zużyć, ale żeby do nich wracać - co to - to nie.

Przez długi czas czułam się osamotniona w tej opinii, gdyż w koło czytałam i słyszałam tylko te dobre (chociaż i to z czasem się zmieniło). Myślę, że nie ma kosmetyku który sprawdziłaby się każdemu. Mnie Annabelle Minerals zdecydowania nie pasuje. 

Bardo źle mi się ten podkład rozprowadza, mimo że mam doświadczanie i odpowiedni pędzel. Skórę po nałożeniu podkładu mam bardzo suchą i łuszczącą się. Po prostu wygląda źle. 

Do oczywistych zalet produktów Annabelle Minerals należy ich naturalność. Podkład zawiera jedynie cztery składniki. Nie zawiera za to parabenów, sztycznych barwników, silikonów, konserwantów i talków.

To, co się bardzo chwali firmie, to możliwość kupienia małego opakowania - 4g, dzięki czemu można zapoznać się z produktem przed kupieniem opakowania 10 g (ja niestety z tej możliwości nie skorzystałam)

Cena za 10 g  - 59,90 zł
Cena za 4 g - 34,90 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...