sobota, 27 maja 2017

Nawilżający balsam do ciała z masłem kakaowym - Palmer's

Nawilżający balsam do ciała z masłem kakaowym to kolejny po Cocoa Butter formula. Rapid Moisture Spray Lotion produkt z firmy Palmer's w którym zakochałam się od pierwszego użycia.

Mój balsam zamknięty jest w 400 ml opakowaniu z pompką. Dzięki temu jest bardzo wygodny w użytkowaniu. Wadą tego opakowania jest jedynie problem z użyciem kremu do końca. Opakowanie jest bardzo twarde więc ciężko go przeciąć żeby dostać się do końca balsamu, a balsam jest tak cudowny, że żal jest go pozostawiać.

Zapach ma prostu obłędny! Jestem w nim zakochana od samego początku. Jest bardzo kakaowy! Nie jest to jednak zapach na tyle intensywny, żeby mógł być męczący.  
Balsam doskonale nawilża, wygładza, zmiękcza i łagodzi suchą skórę. Wyczytałam, że również rozjaśnia rozstępy i przebarwienia. Nie mam tego typu problemów więc nie umiem tej informacji zweryfikować. 

Wyczytałam także, że  jest odpowiedni dla osób borykających się z problemami skórnymi i tą informację mogę potwierdzić bo sama zmagam się z atopowym zapaleniem skóry. Jest też idealny po opalaniu.

Kupiłam go dość dawno temu bo jeszcze w czerwcu 2016 r podczas pobytu w Londynie. Długo nie mogłam go też znaleźć w Polsce. Na szczęście zaczął się już pojawiać, chociaż kupno go nadal stanowi wyzwanie. 

W moim długich poszukiwaniach udało mi się w końcu znaleźć ten balsam na półce w drogerii Hebe, jednak w mniejszej wersji - 250 ml. Jest to i tak dobra informacja bo miałam pewne obawy, że będę musiała znów jechać do Londynu żeby nacieszyć skórę (i nos) tym balsamem.

Jest to niewątpliwie jeden z tych produktów, do których na pewno będę wracać.

2 komentarze:

  1. Widziałam je także w ofercie patek Ziko http://www.e-zikoapteka.pl/palmers-body-nawilzajacy-balsam-do-ciala-400ml.html :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...