sobota, 4 lutego 2017

Ogórek. Maska ujędrniająca - LOMI LOMI

Po kolejnej wizycie w drogerii Hebe udało mi się w końcu nabyć następną maseczkę z serii maseczek na każdy dzień tygodnia z firmy LOMI LOMI. Tym razem jest to maseczka ogórkowa przeznaczona na czwartek. 

Próbowałam już kupić te maseczki, ale podczas mojej ostatniej wizyty w Hebe nie było dostępnej żadnej a i teraz wybór był bardzo ograniczony. Niestety Hebe ma wyłączność na rozprowadzanie tych maseczek więc próżnie szukać ich w innej drogerii. 

W przeciwieństwie do maseczki przeciwzmarszczkowej z miłorzębem japońskim, maseczka ogórkowa mnie rozczarowała. Lekko szczypała mnie twarz, dodatkowo nie mogłam znieść jej "ogórkowego" zapachu. 
Kolejną rzeczą, która mocno mnie zirytowała było, to że płachta przy próbie nałożenia ją na twarz mocno się rozciągnęła i nie mogłam sobie poradzić z jej poprawnym nałożeniem a efekt który w końcu osiągnęłam nie zupełnie mnie satysfakcjonował.
Z wszystkich wymienionych wyżej powodów do maseczki tej nie wrócę. Będąc jednak sprawiedliwą muszę nadmienić, że można policzyć na plus to, ze było w niej dość dużo płynu, który można było wsmarować w ciało. Również cena jest bardzo przystępna: 4,99 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...