sobota, 18 lutego 2017

All that Aloe - SKIN79

Doprowadziłam ostatnio moją skórę do kiepskiego stanu. Przez nieuwagę i nie da się ukryć, głupotę, doznałam dość mocnych poparzeń słonecznych. Po powrocie z ferii próbuję ukoić ją na wszystkie możliwe, znane mi sposoby. Schodzącą skórę złuszczam peelingiem, używam maseczek, mocno nawilżam. Stąd też królują w mojej łazience preparaty aloesowe. Dzisiaj na "tapetę" wezmę maseczkę 'All that aloe' z firmy skin79.

Zaskoczył mnie jej kolor - mocno herbaciany. Zapach nie był na szczęście mocno wyczuwalny. Niestety tym razem "siłując" się z maseczką trochę ją porozciągałam więc nie byłam do końca zadowolona z efektu przylegania do mojej twarzy. W jednym miejscu płachta odstawała, w jednym było jej za mało, a w drugim za dużo. Mimo tych niewygód maseczka spełniła swoje zadanie. Bardzo dobrze nawilżyła i zregenerowała skórę twarzy. Wody w opakowaniu było na tyle dużo, że wmasowałam ją jeszcze w szyję, dekolt i ręce.

 Cena: 14.99

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...