sobota, 11 lutego 2017

Aloe 99% Soothing Gel - Holika Holika

Aloe 99% Soothing Gel używam już od wielu miesięcy bo od czerwca czy lipca 2016 roku. Miałam więc sporo czasu żeby zapoznać się z tym produktem i muszę przyznać, że to produkt naprawdę wielofunkcyjny. Na rynku jest wiele produktów z aloesem. Ja wybrałam Aloe 99% Soothing Gel właśnie ze względu na wysoką ilość ekstraktu z aloesu.

Jest to produkt hipoalergiczny. Nadaje się także do skóry wrażliwej, podrażnionej i problematycznej. Nie zawiera parabenów, olejów mineralnych, sztucznych barwników oraz składników pochodzenia zwierzęcego. 

Jak to zazwyczaj bywa w przypadku produktów firm koreańskich, opakowanie produktu również przykuwa naszą uwagę. W tym przypadku imituje liść aloesu. 
Miałam ten produkt w dwóch wariantach - większy (250 ml) do postawienia w łazience, oraz mały (55ml) - do torebki. Niestety wersja torebkowa zupełnie mi się nie sprawdziła. Plastik jest dość twardy i jak mocniej go nacisnęłam, żeby wycisnąć aloes, opakowanie pękło boleśnie mnie raniąc (nie mówiąc już o całym produkcie rozpryśniętym na moim ubraniu). Warto więc kupić większe opakowanie i w razie potrzeby przelewać go do innych opakowań (ja tak robię).

Jak pisałam, żel aloesowy jest wielozadaniowy. Latem używałam go głownie po opalaniu oraz do złagodzenia miejsc po ugryzieniu przez komary. Zimą używam go głównie po goleniu aby ukoić podrażnioną skórę.

Żel działa łagodząco i zmniejsza sińce pod oczami. Można go więc używać na strefę wokół oczu w celu zniwelowania "worków" pod oczami. 

Można go również stosować jako nawilżający lekki balsam do ciała w miejscach gdzie skóra jest sucha i podrażniona. Dla mnie jest to jednak rozwiązanie dobre na krótko. Po chwili, gdy żel wsiąknie i tak muszę nałożyć na skórę dodatkowy balsam, który ukoi moją suchą skórę na dłużej. 

Z informacji znalezionych w sieci wynika że żel ten można też wykorzystać w pielęgnacji włosów nakładając niewielką jego ilość na końcówki włosów (nie spłukując). Produkt może być również stosowany wraz z innymi produktami do włosów (oleje, odżywki, serum) w stosunku 1x1.

Jest to produkt na tyle uniwersalny, że na pewno będę do niego wracać. Szczególnie, że służy całej mojej rodzinie. 

Cena: 
250 ml - 29,99 zł
50 ml - 15,99 zł

3 komentarze:

  1. Kolejna rzecz którą chcę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamówiłam go i nie mogę się doczekać aż dojdzie i zaczne używać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa Twojej opinii jak już zaczniesz używać. Ja używam głównie tego lub ze Skin79

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...