sobota, 14 stycznia 2017

Krem żurawinowy liftingujący - Norel (Dr Wilsz)

Krem żurawinowo liftingujący z firmy Norel przeznaczony jest dla cery dojrzałej oraz młodej z oznakami przedwczesnego starzenia a także do cery wrażliwej i naczynkowej. Moja skóra wygląda całkiem w porządku jak na skończone 35 lat. Ale uważam, że od czasu do czasu mocniejszy krem się jej przyda. Szczególnie, że moja skóra jest naczynkowa i wrażliwa. 

Krem ten kupiłam z całą serią: z serum oraz z kremem pod oczy. I z całej serii muszę przyznać, spasował mi tylko krem. Krem ma delikatną żelowo-półtłustą konsystencję i przyjemny zapach. Zawiera ekstrakt z żurawiny oraz witaminę C. Jego kolor kojarzy mi się właśnie z żurawiną bo jest przyjemnie pomarańczowo - różowy. Niestety zużyłam krem i zapomniałam zrobić zdjęcia żeby pokazać jak wygląda w środku.

Krem w konsystencji jest półtłusty i zostawia na skórze dość długo film, który się przez jakiś czas nie wchłania. Może to mocno drażnić osoby, które nie lubią mieć na skórze lepkiej warstwy. Mnie to nie zniechęciło ale na pewno zaskoczyło bo od dawna wszystkie kremy, które kupuję, wchłaniają się bardzo szybko.

Używanie tego kremu wymusiło na mnie jednak lekką zmianę w porannych rytuałach. Nie mogłam od razu nałożyć na twarz pudru, gdyż warstwa kremu była zbyt gruba i musiałam odczekać dłuższą chwilę. Używałam ten krem jesienią i zimą. Nie jestem pewna, czy byłabym równie zadowolona z jego konsystencji używając go latem. 
Cena: 84 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...