sobota, 21 stycznia 2017

Face Rejuve - Liftingujący krem żurawinowy pod oczy - Norel (Dr Wilsz)

Liftingujący krem żurawinowy pod oczy to już ostatni produkt z testowanej przeze mnie serii żurawinowej w której skład wchodzi również polecany przez mnie żurawinowy krem liftingujący  oraz żurawinowe serum napinąjące

Krem pod oczy jako jedyny z całej serii nie ma delikatnego różowego koloru. Nie ma też zapachu. Jest delikatną emulsją, która bardzo szybko się wchłania. Pomimo, że krem ma zaledwie 15 ml jest bardzo wydajny i po skończeniu zarówno kremu jak i serum, krem pod oczy nadal używam (mimo że wcale go nie oszczędzam).

Krem jest przeznaczony dla osób bo 30 roku życia. Ma zadanie liftingujące i redukujące zmarszczki mimiczne. Ma rozświetlać skórę w koło oczu oraz spowalniać procesy starzenia.

Krem zamknięty jest w bardzo wygodnym opakowaniu z pompką, która ułatwia odpowiednie dozowanie produktu (muszę przyznać, że wszystkie używane przez mnie kosmetyki Norel miały bardzo ładne i wygodne opakowania). 

Ciężko mi się wypowiadać na temat samego kremu. Mam co do niego duże wątpliwości. Nie mam wiele zmarszczek mimicznych więc też nie widzę wielkiej różnicy przed i po jego użyciu. Krem jednak czasami lekko mnie podrażnia. Nie zawsze, ale bardzo ciężko jest mi znaleźć jakąkolwiek zależność od czego to zależy. To powoduje jednak, że raczej do tego kosmetyku już nie wrócę. 
Cena: 64 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...