sobota, 3 grudnia 2016

Rękawica do demkijażu - Glov Hydro Demaquillage

Rękawice do demakijażu Glov kupiłam, po przeczytaniu w prasie kolorowej reportażu o jej twórczyniach. Wcześniej w ogóle nie słyszałam o tym produkcie.  Muszę się przyznać, że poważnie zastanawiałam się nad wydaniem 49 zł na rękawicę, która bądź co bądź może w ogóle się nie sprawdzić. 
Moje obawy okazały się jednak płonne. Rękawica stworzona w mikro-technologii, delikatnie usuwa makijaż pozostawiając skórę idealnie oczyszczoną z makijażu oraz nadmiaru sebum. GLOV przeznaczony jest dla każdego typu cery, nawet wrażliwej. Jest też antyalergiczna. Można ją stosować przez 3 miesiące. Rękawice używamy po wcześniejszym zmoczeniu jej wodą. Po każdym użyciu należy umyć ją mydłem co jest odrobinę niewygodne gdyż każdorazowo trzeba znaleźć miejsce żeby wyschła. Nie jest to dla mnie problem zimą, gdy wilgotność w mieszkaniu mam małą, jednak latem nie ukrywam, będzie to dla mnie sporym wyzwaniem.
Ku mojemu dużemu zaskoczeniu rękawica świetnie radzi sobie nawet z mocnym makijażem oczu (cienie, tusz, kreski). Kilkakrotnie po użyciu rękawicy próbowałam twarz zmyć jeszcze raz płynem micelarnym i nigdy na waciku nie było pozostałości zanieczyszczeń. Tak więc rękawica działa!
Glov można kupić w różnych kolorach: m.in białym, szarym (burym), pomarańczowym, różowym i niebieskim. 

Można też kupić wersję większą (kwadratową) oraz mniejszą wersję turystyczną
Nie wiem, jak się korzysta z wersji turystycznej i na ile jest wygodna. Co do mojej dużej rękawicy w kolorze burym - nie mam żadnych zastrzeżeń. 

Cena: 49 zł duża
Cena: 39 zł mała

2 komentarze:

  1. I naprawdę z Glov tylko woda wystarcza do demakijażu?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na prawdę! I zmywa makijaż bardzo dobrze! Mam go jednak stosunkowo krótko i nie wiem jak będzie się użytkowało glov po np 2 miesiącach (skoro ma starczyć na trzy)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...