sobota, 17 grudnia 2016

Miłorząb japoński. Maseczka Przeciwzmarszczkowa - LOMI LOMI

Wczoraj dostałam pierwszy prezent z okazji świąt (dziękuję Asiu!) Peeling z firmy Botanical Choice (opis za jakiś czas) i fantastyczną maseczkę z firmy LOMI LOMI. Nie znałam do tej pory tej firmy (jest dostępna tylko w drogeriach Hebe). Maseczka jest jedną z serii maseczek na każdy dzień tygodnia - ta przeznaczona jest na wtorek.
Muszę powiedzieć, że bardzo podoba mi się pomysł i na pewno jeśli tylko mi się uda, udam się do Hebe i kupię do przetestowania wszystkie maseczki z serii.

Co mnie zaskoczyło na początku to zapach - bardzo intensywny, który nie za bardzo mi się spodobał. Na szczęście po krótkiej chwili był już niewyczuwalny. Kolejną rzeczą, która mnie (tym razem bardzo pozytywnie) zaskoczyła, była wyjątkowa ilość płynu w maseczce, którym wysmarowałam większą część ciała.

Bardzo ciężko początkowo było mi założyć płachtę na twarz. Zwijała się i sklejała. Bałam się przez chwilę, że się ponaciąga ale nic takiego się nie stało. Trzymałam ją o wiele dłużej niż zalecane 15-30 min i muszę przyznać, że jestem zachwycona rezultatem. Maseczka działa przeciwzmarszczkowo i lekko liftingująco. Na prawdę po jej użyciu widziałam różnicę. Moja zmęczona, poszarzała i sucha skóra nagle stała się bardziej nawilżona, miękka i gładsza. 
Z tego, co mówiła mi koleżanka, cena naprawdę nie jest wygórowana. Prawdę mówiąc nigdy nie spotkałam się z tak niską ceną za tak wysoką jakość produktu więc szczerze polecam. 

Cena: 4,99 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...