sobota, 4 marca 2023

Serum na przebarwienia - Garnier

Serum z witaminą C poleciła mi koleżanka. Nie zastanawiając się długo, poszłam do najbliższego Rossmana i je kupiłam. Od razu też bardzo je polubiłam. Serum zawiera 3,5% witaminę C, niacynamid oraz kwas salicylowy. 
Bardzo rzadko mi się to zdarza, ale używając tego serum czasami zapominałam o nałożeniu kremu. Skóra po jego zaaplikowaniu była miękka w dotyku, elastyczna i przyjemnie nawilżona. Producent obiecuje redukcję przebarwień na twarzy już po 6 dniach używania. Jednak nie zauważyłam tego efektu u siebie mimo zużycia całej buteleczki. Muszę jednak przyznać, że nie zrobiłam sobie zdjęcia skóry twarzy przed jego zastosowaniem (dla porównania) więc tak naprawdę ciężko powiedzieć czy efekt się pojawił czy nie. 

Serum nakładamy wygodną pipetką rano i wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy (trzeba pilnować, żeby produkt nie dostał się do oczu). Zapach ma bardzo delikatny i przyjemny. Rozprowadza się łatwo i szybko wchłania. 

Na razie, po skończeniu buteleczki odstawiam to serum, ponieważ boje się używać go przy wystawieniu twarzy na słońce. A wiosna zbliża się coraz szybciej. Na pewno jednak do niego wrócę!


Skład:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...