sobota, 18 marca 2023

Crazy hair peeling trychologiczny do skóry głowy - HS Hiskin

Crazy hair to peeling trychologiczny do skóry głowy o zapachu limonki i mięty, który kupiłam w Rossmanie. Używam peelingu do skóry głowy od dość niedawna. Na początku nakładałam go raz na tydzień, później za radą fryzjera, raz na dwa tygodnie (żeby za szybko nie spłukiwała się farba). 

Peeling do skóry głowy zaczęłam używać, gdy usłyszałam, że może pomóc na mocne przetłuszczanie się głowy. Cóź, mi nie pomaga. Może w ciągu tego dnia, którego go nałożę jest przez kilka godzin trochę lepiej. Ale nadal muszę umyć włosy następnego dnia rano. 
Mimo wszystko używam peelingu enzymatycznego (łatwiej go spłukać i nie zostanie na włosach). Peeling crazy hair oceniam dość dobrze. Bardzo łatwo się go nakłada, ma delikatny zapach i jest przyjemny w użyciu. Skóra po nim nie swędzi, nie podrażnia się. Produkt w 97% składa się ze składników pochodzenia naturalnego. Zawiera 3% kwas migdałowy. Nakłada się go na suchą skórę głowy a następnie delikatnie ją masuje. Zostawiamy na 5-10 min a następnie spłukujemy ciepłą wodą.  
Skład:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...