sobota, 4 lutego 2023

Nawilżający bez. Odżywka do włosów o różnej porowatości - Anwen

Odżywkę do włosów o różnej porowatości kupiłam kiedyś w boksie z Pigmentu. Szczerze mówiąc nie byłam do niej przekonana. Cały czas kołatała mi się po głowie znana kiedyś reklama że "jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego".  Długo więc jej nie otwierałam i wybierałam inne, które czekały na swoją kolej w szufladzie. 

W końcu przyszła pora na produkt Anwen. Jest to odżywka do spłukiwania. Czyli po umyciu włosów, nakładamy ją na kilka minut na włosy. Ja chwilę wsmarowywuje rękami odżywkę we włosy a następnie je rozczesuje. Dopiero później spłukuje. 

Włosy myje codziennie rano i po użyciu odżywki ładnie się rozczesują, są zadbane, nie są obciążone. Ładnie się też układają. 

Skład:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...