sobota, 29 października 2022

Szampon w piance - AA Baby

Dość długo zastanawiałam się nad zakupem szamponu dla małego dziecka. Do tej pory używałam robionego własnoręcznie kosmetyku. Wydawało mi się, że nie zawsze domywa jednak włosy. Po dłuższym zastanowieniu kupiłam w końcu szampon. Trafiło na szampon w piance AA baby. 

Niestety szampon okazał się niewypałem. Włosy niespełna półtora rocznego dziecka za każdym razem po użyciu szamponu są tłuste! Nie bardzo rozumiem dlaczego. Ale ten szampon to pomyłka...

Poza tym pianka jest bardzo przyjemna w użyciu. Zapach jest bardzo delikatny i przyjemny. Niestety u mnie w domu szampon jest w tej chwili wykorzystywany jedynie do mycia grzebieni bo nie wiem do czego innego można by go zużyć.  

Skład:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...