sobota, 8 października 2022

Perfect balance - Alkmie

Kremu do twarzy perfect balance używam od kilku tygodni / miesięcy. Od jakiegoś czasu mam problemy z cerą. Z suchej i wrażliwej zmieniła mi się w mieszaną i wrażliwą. Na problemy został mi polecony właśnie perfect balance, który łagodzi podrażnienia, regeneruje, przywraca równowagę flory bakteryjnej skóry, nawilża, wspomaga regenrację skóry po antybiotykoterapii. 

Perfect balance używa się bardzo wygodnie dzięki buteleczce z dozownikiem. Krem jest bardzo wydajny. Zapach ma bardzo delikatny i nienarzucający się. 
Nie zauważyłam jakiegoś super efektu po tym kremie, ale nie jest też źle. Skóra jest nawilżona i ładna. Na pewno będę rozważała kolejny zakup tego kremu za jakiś czas.

Dopisek grudniowy:
Skończyłam używać tego kremu zimą, kiedy powietrze było bardzo suche. I niestety nie dawał rady. Skóra często była wysuszona i ściągnięta.

Skład:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...