sobota, 10 września 2022

Wcierka stymulująca. Wasabi - Hairy Tale Cosmrtics

Wcierkę do włosów Wasabi kupiłam wraz z wcierką serum do skóry głowy. mniej problemów więcej włosów z nowej kosmetyki. I w przeciwieństwie do serum z Nowej Kosmetyki nie zauważyłam pozytywnego wpływu na porost włosów. Nie było w ogóle baby hair. Pod tym względem więc ta wcierka bardzo mnie zawiodła. 
Wg zapewnień producenta wcierka wasabi działa stymulująco. Posiada właściwości nawilżające i regulujące skórę głowy. Delikatnie zwiększa objętość włosów i unosi je u nasady. Niestety tego efektu też nie zauważyłam. Włosy nie przetłuszczały się ani szybciej ani wolniej. Nie unosiły się u nasady. Nie widziałam po prostu żadnego efektu. Dużym plusem jest dla mnie to, że wcierka mnie nie podrażniła, nie uczuliła i nie wpłynęła na przetłuszczanie się włosów. Kolejnym plusem jest to, że jest bezzapachowa. 
Skład:

Aqua, Wasabia Japonica (Wasabi) Root Extract, Panthenol, Propanediol, Ammonium Glycyrrhizate, Mannitol, Arginine, Niacinamide, Calcium Pantothenate, Faex (Yeast) Extract, Allantoin, Threonine, Biotin, Lactobionic Acid, Gluconolactone, Sodium Levulinate, Potassium Sorbate.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...