sobota, 1 stycznia 2022

Serum do skóry głowy. Mniej problemów więcej włosów - Nowa Kosmetyka

Serum do skóry głowy mniej problemów więcej włosów kupiłam po ciąży. Wiadomo - w ciąży zazwyczaj włosy są piękne, a po niej lecą z głowy garściami. Już raz to przeszłam. Tym razem postanowiłam się zabezpieczyć. Kupiłam kilka wcierek. Na pierwszy ogień poszło serum z Nowej Kosmetyki. 
Muszę przyznać że nie miałam dużych nadziei na sukces. Dotychczas wszystkie kupowane przeze mnie wcierki nie przynosiły powalających efektów. Serum używam od ponad pół roku i musze przyznać, że efekty są widoczne! Co więcej pojawiły się bardzo szybko. Włosy przestały mi wypadać a do tego zaczęły odrastać. Pojawiło się całkiem sporo baby hair. 

Serum należy używać ok 3 tygodni a następnie zrobić kilka dni przerwy. Używamy go wstrząsając buteleczką a następnie wygodną pipetką nanosimy na głowę po jej umyciu. W moim przypadku używane więc było codziennie z niewielkimi wyjątkami (w tym przerwami co 3 tygodnie). 

Kolejną zaletą jest fakt, że włosy po serum się nie przetłuszczają. W moim przypadku ma to ogromne znaczenie bo i tak muszę być głowę codziennie. Szczerze polecam ten produkt. Warto wypróbować. 

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...