sobota, 25 czerwca 2022

myBeautyessence - Miya

MyBeautyessence to  wodną esencja do rozpylania na twarz, którą dostałam od koleżanki. Dostałam ją od koleżanki, bo ją uczuliła. Mnie na szczęście nie uczula, ale od razu napiszę prawdę - ten produkt mnie nie zachwyca. 

Według producenta mgiełka przywraca i utrzymuje nawilżenie, odżywia, rozświetla, upiększa, opóźnia procesy starzenia się skóry. Moja skóra po użyciu mgiełki, jest bardzo nieprzyjemnie ściągnięta. Do tego nie pasuje mi zapach. Jest ładny, ale zbyt mocny jak na produkt na twarz. Kolejnym minusem z mojej strony jest spryskiwacz. Byłoby bardzo miło, gdyby rozpylał produkt delikatniej. To się naprawdę da zrobić. Najlepszym dowodem jest nawadniająca mgiełka do twarzy z Lumene (jak na razie najlepsza mgiełka jakiej używałam do tej pory). Niestety nie polecę tego produktu! 
Skład: Aqua (Water)*, Rosa Damascena Flower Water*, Panthenol,Sodium Hyaluronate*, Hyaluronic Acid*, Glycerin*, Hibiscus Sabdariffa Flower Extract*, Paeonia Officinalis Flower Extract*, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Aqua (Hot Spring Water)*, Niacinamide,Polyglycery l-4 Laurate/Sebacate*, Polyglycery l-6 Caprylate / Caprate*, Potassium Sorbate,Sodium Benzoate, Sodium Phytate*, Alcohol*, Citric Acid, Parfum (Fragrance), Citronellol, Geraniol, *składnik pochodzenia naturalnego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...