sobota, 13 lutego 2021

Olejek do ciała. Róża japońska i geranium - Orientana

Olek do ciała Orientany kupiłam na fali miłości do kosmetyków o zapachu róży. Poza tym potrzebowałam olejku, a ten miał dobre recenzje w sieci. Olejek pachnie pięknie i dość intensywnie- różą (i podejrzewam że geranium). Mieszanka zapachowa jest przepiękna. 

Może to z powodu zimy, bo zazwyczaj nie toleruje mocnych zapachów, ale ten mi w ogóle nie przeszkadza. Wręcz mnie relaksuje. Wg. opisu na etykiecie, olejek ma działać odprężająco. W moim przypadku się to potwierdza. 

Przed pierwszym użyciem należy przekuć plastikowe zabezpieczenie pod nakrętką. Miałam z tym pewien problem i powiększałam je wielokrotnie do uzyskania odpowiedniego strumienia olejku. Poza tym nie widzę żadnych minusów w użytkowaniu tego produktu. 

Olejek składa się wyłącznie ze składników akceptowalnych w kosmetykach naturalnych.
Skład:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...