sobota, 6 lutego 2021

Mleko - miód - owies - Ministerstwo dobrego mydła

Szampon mleko - miód - owies kupiłam przy okazji innych zakupów w drogerii Pigment. Na próbę. Mam w domu bardzo dużo szamponów. To jeden z tych kosmetyków których zawsze mam dużą rezerwę. Myję włosy codziennie a więc szamponów zużywam dużo. Stad też nie mam problemu z zakupem nowych.

Szampon mleko - miód - owies był dla mnie miłym zaskoczeniem. Bardzo dobrze się pieni, i świetnie myje włosy, które dobrze się rozczesują i nie kołtunią. Szampon jest zapakowany w karton, dzięki czemu unikamy tego, że masa osób przed nami miała go w ręku, i "wymacała". 

Ten szampon będzie dla mnie kolejną świetną alternatywą dla szamponów z Lush, które nadal są niedostępne w Polsce. Trzeba pamiętać też, że taki szampon to świetna alternatywa do szamponów standardowych. Nadaje na wszelkie wyjazdy - szczególnie te samolotem. Do tego jest zdecydowanie bardziej ekologiczny - nie generujemy sterty plastikowych opakowań. 

Szampon ma dość zdecydowany, ale ładny i niedrażniący zapach (miodu). Jest też wydajny. Jego jedynym minusem może być brak opakowania do przewożenia / przechowywania. Ja mam opakowania z innych szamponów więc nie jest to dla mnie problem. Jak ktoś nie ma, to świetnie nada się do tego zwykła mydelniczka.

Skład: Kokoiloizetionian sodowy, masło kakaowe, woda, alkohol cetearylowy, anionowa pochodna alkilopoliglukozydów, estry masła shea, skwalan z trzciny cukrowej, inulina, miód pszczeli, mączka owsiana, oligomeryczne estry kwasów tłuszczowych oleju z nasion piany łąkowej, wyciąg z kory mydłoki, ekstrakt z alg Dunaliella salina, hydrolizowane proteiny mleczne, olej z nasion słonecznika, gliceryna roślinna, maltodekstryna, kwas mlekowy, chlorek sodu, estrowa pochodna kwasu stearynowego, aromat metylosiarczan behenotrójmonium, benzoesan sodu, aldehyd heksylocynamonowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...