sobota, 19 grudnia 2020

Głęboko nawilżający krem na dzień z BIO Wodą Różaną - Nature of Agiva

Krem z wodą różaną dostałam już dość dawno temu od siostry. Czekał w szafce na swoją kolej... Kojarzył mi się tak bardzo niemodnie i "babcinie". Róża? Zapach PRLu. Jednak ostatnimi czasy mocno zatęskniłam za tym zapachem i szukam kosmetyków właśnie mocno pachnących różą. 

Zazwyczaj preferuje kosmetyki bezzapachowe lub te o zdecydowanie delikatnym zapachu. Krem na dzień z wodą różaną zdecydowanie nie należy do tej kategorii. Pachnie mocno i intensywnie różą. Mimo wszystko zapach mi nie przeszkadza i nie razi, chociaż prawdopodobnie latem byłby dla mnie trudny do zniesienia. 
Krem ma lekką konsystencję i bardzo szybko się wchłania. Skóra po jego użyciu jest miękka i nawilżona. Krem nie jest drogi, więc warto go wypróbować. Jestem z niego bardzo zadowolona. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...