sobota, 26 września 2020

Resistance Extentioniste Serum - Kérastase

Serum Resistance z Kérastase ma za zadanie stymulowanie wzrostu włosów. Używałam go przez kila miesięcy wsmarowując dwa, trzy razy w tygodniu dwie pipetki płynu w skórę głowy. 

Co najważniejsze z mojego punktu widzenia, to fakt, że po użyciu serum włosy nie były obciążone czy tłuste. Dzięki temu spokojnie mogłam go stosować rano, po umyciu włosów. 

Po tych kilku miesiącach używania włosy mam na pewno gęstsze i ładniejsze. Nie jestem w stanie jednak stwierdzić jednoznacznie że to na pewno dzięki używaniu serum, ponieważ mogło mieć na to wpływ wiele czynników.

Z czystym sumieniem jednak mogę napisać, że jest to kosmetyk warty przetestowania.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...