sobota, 18 lipca 2020

Enriching Moisture with Honey, Sheet Mask - Avon

Jakiś czas temu, jeszcze przed Covidem, gdy życie toczyło się normalnym rytmem, kupiłam kilka maseczek w płachcie w Avonie. Lubię maseczki w płachcie, a Avon miał aktualnie promocję. Im jestem starsza, tym mniej lubię kosmetyki tej firmy, chociaż jeszcze całkiem niedawno wydawały mi się szczytem luksusu. Wciąż mi w nich coś nie pasuje, uczula, drażni. 

Odżywcza maseczka z miodem nadaje się do każdego typu cery. Ma nawilżać i odżywiać. 

Maseczka niestety jest za bardzo nasączona płynem. Mimo, że próbowałam ją odsączyć, cały czas spływała mi z twarzy i łapałam krople wody spływające w koło. Było to bardzo mocno irytujące. 

Oczywiście płyn który został w opakowaniu zużyłam wsmarowując w ciało. Jenak nie jestem zachwycona tym produktem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...