sobota, 11 stycznia 2020

Nocny Krem Zmiękczający Skórę - Mary Kay

Na początku muszę się do czegoś przyznać. Nie posiadałam nigdy tego produktu w jego pełnej wersji. Byłam szczęśliwym posiadaczem małej próbki (11g) i na podstawie tej próbki opieram cały post i całą recenzję. 

Próbka jest na prawdę niewielka, ale starczyła mi na bardzo długo, mimo że nie oszczędzałam tego kremu. Ponieważ jest bardzo gęsta, nie trzeba jej używać dużo na raz, żeby osiągnąć zamierzony efekt. 

Krem świetnie nawilża i natłuszcza skórę. Nie uczula, nie zatyka porów mimo swojej gęstej konsystencji. Jest po prostu świetny. A dodatkowym, jak na mnie olbrzymim atutem, tego kremu - jest jego cudowny zapach!

Krem jest na tyle wszechstronny że prócz skóry twarzy (ja go tak głównie używałam - jako krem na noc) nadaje się też świetnie na wszystkie przesuszone miejsca na skórze jak np na łokcie i stopy czy też ręce. 

Jeśli tylko uda mi się znaleźć jakąś konsultantkę Mary Kay - na pewno kupię ten produkt w pełnej wersji.  

2 komentarze:

  1. Witam
    czy znalazła Pani już konsultantkę :)
    chętnie umówię się z Panią na rozmowę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak. udało mi się już zużyć 2 duże opakowania tego produktu i nadal jestem zachwycona.
      Jeśli mogę zapytać - działa Pani na terenie Krakowa?

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...