sobota, 18 stycznia 2020

Lekki żelowy balsam nawilżający MALDIVES - Dr Irena Eris

Lekki żelowy balsam nawilżający MALDIVES dr Ireny Eris kupiłam latem i zużyłam dość szybko. Mimo dużego opakowania, kremu jest w nim mniej niż się wydaje (200 ml). Jest bardzo lekki i wchłania się błyskawicznie. 

Ma piękny morski kolor i cudowny, odprężający zapach. Próbowałam uchwycić na zdjęciu kolor, ale jak widać, nie wyszło zbyt dobrze, gdyż kremu zostało naprawdę niewiele. 

Jak już pisałam, krem zużywa się szybko. Jest bardzo delikatny i bardzo szybko się wchłania. To może być zaleta. Szczególnie dla osób, które nie lubią używać kremów i się po nich "lepić". Dla mnie była to wada, bo o ile początkowo krem spełniał moje oczekiwania i ładnie nawilżał moją suchą skórę, to jak tylko wilgotność powietrza spadła - krem przestał spełniać moje wymagania. Nawilżenie przestało być wystarczające. 

Do tego ten balsam jest drogi. Kosztuje prawie 100 zł. Mam bardzo mieszane uczucia, ponieważ na ile wydaje się wręcz idealny na gorące lato, to cena wydaje mi się jednak nie adekwatna w stosunku do ilości produktu i tempa w którym się go zużywa. To nie jest wydajny balsam, zużywa się go błyskawicznie. Można jednak uzależnić się od tej konsystencji, zapachu i koloru. Pieści zmysły. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...