sobota, 28 grudnia 2019

Reve de Miel Ultra-Nourishing Lip Balm balsam do ust - Nuxe

Dawno nie pisałam o kometkach Nuxe. Dawno też żadnego nie kupowałam. Te których używam regularnie w okresie letnim, już dawno też zostały opisane. 

Balsam do ust Reve de Miel Ultra-Nourishing Lip Balm mam już na prawdę długo. Kupiłam go kiedyś w zestawie z innymi kosmetykami Nuxe, które już dawno zostały zużyte. Balsam czekał dość długo na swoją kolejkę. Bardzo a to bardzo nie pasowała mi jego konsystencja. Dosyć lepka, bardzo gęsta, nie wyróżniająca się na plus nawet zapachem. 

Dopiero po czasie, w okresie jesienno-zimowym wróciłam do tego balsamu i udało mi się go zużyć (bardzo nie lubię wyrzucać kosmetyków). Już tak mnie nie drażnił jak latem i nawet całkiem nieźle nawilżał skórę warg. Nie kupiłabym go jednak ponownie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...