sobota, 27 lipca 2019

Tres Haute Protection Emulsion SPF 50+; Very High Protection Emulsion SPF 50+ - Avene

Emulsje z bardzo wysoką ochroną przeciwsłoneczną z Avene kupiłam na fali czerwcowo - lipcowej fali upałów. Muszę przyznać, że od lat jak bumerang wracam do kosmetyków tej marki i zawsze mi dobrze służą. Moja skóra a także skóra moich chłopaków, bardzo je lubi. 

Emulsja spodobała mi się między innymi z powodu swoich małych rozmiarów. Bez problemu mogłam ją wcisnąć do damskiej torebki i ani za bardzo nie ciążyła ani nie zajmowała zbyt wiele miejsca. 

Rozmiar niestety to zarówno plus jak i minus. Zużyliśmy ten balsam podczas jednego wypadu nad wodę czteroosobowej rodziny. Fakt, że smarowaliśmy nim całe ciało i to kilkukrotnie można uznać za dowód, że produkt ten jest dość wydajny. 

Kosmetyki Avene zawierają wodę termalną Avene i co równie istotne jest to marka przyjazna środowisku. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...