poniedziałek, 22 lipca 2019

Płyn micelarny 3 w 1 do demakijażu twarzy, oczu i ust - Cien

Płyn micelarny 3 w 1 do demakijażu twarzy, oczu i ust Lidlowej marki Cien kupiłam z ciekawości. Po pierwsze słyszałam o nim dość pozytywne opinie a po drugie był w bardzo przyzwoitej cenie.

Na opakowaniu pisze że min 90% składników w nim zawartych jest pochodzenia naturalnego. Jest też "vegan friendly".

Lubię płyny micelarne. Szczególnie takie, które nadają się do demakijażu oczu. Są wygodne. Starczy jeden kosmetyk, kilka wacików i już mamy zmyty makijaż. Nie trzeba nawet twarzy spłukiwać.

Niestety płyn micelarny marki Cien w ogóle mi nie służył. Szczypała mnie po nim cała twarz, szczypały oczy i nie było to przyjemne uczucie.

Moja koleżanka ma i bardzo lubi ten płyn, ale dla bardziej wymagających i delikatnych cer - nie polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...