sobota, 15 czerwca 2019

Gąbka Konjac Rainforest MINI małpa z czerwoną glinką - The Konjac Sponge Company

Kolejny Konjac w mojej kolekcji to małpka z czerwoną glinką. I o ile nie byłam zadowolona z gąbki z węglem drzewnym o tyle ta z czerwoną glinką bardzo dobrze mi się sprawdziła. Nie miałam w końcu poczucia, że po jej użyciu mam rozszerzone pory oraz więcej wągrów niż przed jej użyciem, a tak dokładnie było przy użyciu gąbki z węglem drzewnym.  

Gąbka Konjac Rainforest MINI małpa z czerwoną glinką to był trafiony zakup. Ta gąbeczka jest polecana dla cery suchej, zmęczonej, z przebarwieniami i kruchymi naczynkami. Sprawdziła mi się bardzo dobrze.

Jedynym minusem tej gąbeczki, dokładnie jak tej z węglem drzewnym, są mikroskopijne wręcz rozmiary. To powoduje, że nie używa się jej zbyt wygodnie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...