sobota, 23 marca 2019

Huile de Douche (Olejek pod prysznic) - Nuxe

Olejek pod prysznic Huile de Douche z serii Prodigieux to kolejny kosmetyk o kultowym, wspaniałym zapachu. Do tej pory opisywałam jedynie suchy olejek z brokatem Huile Prodigieuse OR.

Suchy olejek stał się moją miłością od pierwszego zapachu. Postanowiłam więc systematycznie dokupywać różne kosmetyki z tej samej gamy zapachowej. Używam ich głównie latem. Bardzo pasuje mi wtedy ich zapach. Kojarzy mi się ze słońcem i ciepłem. 

Olejek pod prysznic ma intensywny zapach tak dobrze znany posiadaczom suchego olejku. Ma gęstą konsystencję i cały mieni się złotą poświatą. Jest idealnym uzupełnieniem do olejku. Ma niestety jedną wadę - szybko się zużywa. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...