sobota, 2 marca 2019

Bubble mask (maska bąbelkowa oczyszczanie i energia) - AA

Maseczkę bąbelkową z firmy AA dostałam w prezencie (dziękuję Aniu! :*). Trochę się jej obawiałam, bo do tej pory miałam okazję wypróbować tylko jedną maseczkę tego typu ze Skin79 - Pore Bubble Cleansing Mask, która delikatnie podrażniła mi skórę. Po tym doświadczeniu nie kupowałam więcej maseczek oczyszczających. 
Maseczka Bubble mask okazała się jednak inna. Nie było podrażnienia a skóra była przyjemnie oczyszczona. 

Maseczka firmy AA w znacznie mniejszym stopniu bąbelkowała od tej ze Skin79, co było pozytywnym zaskoczeniem. Piana nie wpadała do ust i oczu. 

Bardzo dobrze mi się ją używało i chętnie do niej wrócę. 
Zaraz po aplikacji:
Pod koniec:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...