sobota, 15 grudnia 2018

Mythic Oil - L'Oreal

Mythic Oil to olejek, który używam od kilku ładnych lat. Część odlałam siostrom a i tak nie mogłam go zużyć - jakby go w ogóle nie ubywało. Nie jest to więc dobry zakup dla osób, które lubią często zmieniać kosmetyki. Starcza go na baaaardzo długo, co jest oczywiście jego ogromną zaletą. 

Olejek jest zapakowany a elegancką, smukłą, przezroczysta butelkę. Nakłada się go odrobinę na włosy po ich wysuszeniu i voilà....

Trzeba uważać żeby nie nałożyć go zbyt dużo, ale szybko można opanować tak delikatne operowanie pompką żeby nabrać pożądaną ilość produktu.

Zazwyczaj używam tego olejku na końcówki włosów, ale sprawdził mi się też bardzo, gdy próbowałam je ujarzmić po zabiegu keratynowego prostowania włosów - gdy te zostały niestety spalone. 

1 komentarz:

  1. Pomysleć, że kiedyś nie lubiłam olejków do włosów. Podobnie jak Ty, nakładam je wyłącznie na same końcówki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...