sobota, 24 lutego 2018

My Cat Perfume Hand Cream Munchkin (Peach) - Skin79

Nie ukrywam, że Skin79 jest jedną z moich ulubionych firm kosmetycznych od dłuższego czasu. Kupuje bardzo dużo ich produktów głównie na stronie internetowej a także w krakowskiej drogerii Pigment.

Kremy do rąk My Cat Perfume Hand Cream 4SET kupiłam kilka miesięcy temu dość niepewna tego zakupu, gdyż kremy są niewielkie (30 ml każdy) i stosunkowo drogie nawet w promocji.  Mimo wszystko postanowiłam zaryzykować. Bardzo spodobał mi się wygląd tych kremów oraz fakt, że zmieszczą się do eleganckiej torebki. 

Kremy przyszły ładnie opakowane. Aż żal je było wyciągać z pudełka. Idealnie nadawałyby się na prezent dla "kosmetykomaniaków" 

Nie lubię kosmetyków o zapachu brzoskwiniowym - dlatego na pierwszy ogień wzięłam krem My Cat Perfume Hand Cream Munchkin (Peach). I tu duże zaskoczenie. Krem pachnie pięknie i delikatnie. Doskonale nawilża i odżywia suchą skórę dłoni. Chciałam go użyć jako pierwszy - żeby szybko zużyć - tymczasem byłam nim naprawdę zachwycona. Aż żal że tak szybko się skończył!

W tej chwili testuje kolejny krem. Troszkę o innej konsystencji. Napiszę o nim za jakiś czas! Brzoskwiniowy naprawdę polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...