środa, 24 stycznia 2018

Kuracja przeciw wypadaniu włosów - Yves Rocher

Ostatnio miałam fazę na kosmetyki marki Yves Rocher. Wszystkie zakupione w przeciągu ostatnich kilku miesięcy wypróbowałam, zużyłam przynajmniej po jednym opakowaniu i przyszedł czas na ich opis. Od lat borykam się z problemem nadmiernego wypadania włosów. Od lat testuje odżywki, sera, kuracje i szampony. Nie widać tego może jeszcze zbytnio po wpisach na blogu ale powoli będzie się to zmieniać i na pewno tych wpisów będzie przybywać. 
Tym razem postanowiłam wypróbować kuracje przeciw wypadaniu włosów z Yves Rocher. Kuracja przeznaczona jest na miesiąc. Składa się z czterech flakoników z podziałkami. 

Muszę przyznać, że opakowanie jest eleganckie, wygodne i przemyślane. Delikatnie przełamujemy końcówkę (nie ma szans, żeby się skaleczyć) i raz na dwa dni wmasowujemy produkt w skórę głowy. Ilość płynu do wmasowania możemy kontrolować patrząc na narysowane na opakowaniu podziałki.
Serum doskonale się wchłania, nie obciąża włosów i właściwie jego używanie jest bezproblemowe. Dużą zaletą fiolek jest ich stabilność. Wyciągamy z opakowania, wykorzystujemy zalecaną ilość o odkładamy ampułkę na lustro czy półkę bez obawy, że się przewróci i rozleje. 
Kosmetyk ogranicza zbyt duże wydzielanie sebum. Polecany jest do włosów w tendencją do wypadania. Produkt nie zawiera parabenów ani silikonów.

Mnie bardzo pasuje więc polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...