sobota, 15 lipca 2017

Aralia Mandshurica Day cream - Natura Siberica

Aralia Mandshurica Day cream to kolejny produkt z firmy Natura Siberica, który postanowiłam przetestować po sprayu do ciała i włosów.
Krem na dzień dość dobrze się wchłania, chociaż muszę przyznać, że używałam go jesienią i zimą i nie mam pewności, czy latem nie okazałby się dla mojej skóry zbyt gęsty, gdyż zostawia na skórze delikatny film. 

Krem ma bardzo przyjemy, delikatny zapach co niewątpliwie jest jego zaletą. Kolejną zaletą jest estetyczne opakowanie z wygodną pompką.

Aralia Mandshurica Day cream przeznaczony jest dla skóry suchej. Został opracowany na bazie aralii mandżurskiej, która nadaje skórze miękkość i elastyczność. Zawiera również witaminę E oraz kwas hialuronowy.
Jego niewątpliwą zaletą jest filtr SPF20, który chroni przed promieniowaniem UV.

Szczerze mówiąc, nie mam pewności, czy wrócę do tego kremu. Z jednej strony nie za bardzo mogę się do czegoś przyczepić. Krem jest dobry. Z drugiej strony coś mi jednak w nim nie do końca pasuje. Może to stan mojej skóry? Nie wiem... nie umiem racjonalnie tego stwierdzić. Należy więc wypróbować samemu.   
Cena za 50 ml - 32,99 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...