sobota, 24 sierpnia 2024

But first, Sunscreen - Veoli botanica

Veoli botanica to moje kosmetyczne odkrycie tego roku. Jestem w ich kosmetykach szczerze zakochana (oczywiście w tych, które używałam). Hitem lata jest dla mnie krem przeciwsłoneczny. Otwarłam w tym sezonie już kolejne opakowanie, i na razie nie mam zamiaru zmieniać tego kremu na inny. 

Krem jest lekki, szybko się wchłania i świetnie nadaje pod makijaż. Nie bieli skóry. Jest polecany dla każdego typu skóry. Zawiera filtr SPF 50+. Chroni przed promieniowaniem UVA i UVB. Producent chwali się, że krem zapobiega także negatywnym skutkom promieniowania niebieskiego Blue Light (HEV) i podczerwieni (IR). 

Jest po prostu idealny! 

Wprawdzie lato powoli ma się ku końcowi, ale krem z filtrem powinniśmy używać cały rok. Niezdecydowanych może przekona fakt, że krem ma wygodny dozownik. Można z łatwością dostosować ilość kremu do aktualnych potrzeb. Zostawia skórę delikatnie satynową i miękką. 

Skład:

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...