sobota, 19 listopada 2022

Odżywka do włosów bardzo zniszczonych skrzyp polny - Farmona

Będąc ostatnio na masażu urodzinowym w Farmonie, pozwoliłam sobie na zakup odżywki do włosów skrzyp polny Herbal Care my nature. Odżywka jest polecana osobom które posiadają bardzo zniszczone i słabe włosy. Moje włosy od wielu lat są słabe a po ostatnim rozjaśnianiu dodatkowo są lekko zniszczone. Tak więc jest to odżywka idealna dla mnie. 

Jedynym minusem jest to, że po umyciu włosów powinno się ją rozprowadzić na włosach na całej długości i spłukać po 5 minutach. Wydaje mi się to dość długo. Nie wiem, czy trzymam aż tyle. Po umyciu włosów wcieram w nie odżywkę i wmasowuje ją we włosy. Wydaje mi się, że dzięki temu odżywka lepiej działa. 

Po spłukaniu odżywki, włosy są bardzo mięciutkie i bardzo przyjemne. Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu. Do tego ładnie pachnie co jest dodatkowym atutem. 

Skład:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...