sobota, 13 listopada 2021

Perfect Cover BB Cream - Missha

Dotychczas miałam do czynienia jedynie z maseczkami w płachcie z Misshy. Teraz przyszła pora i na krem BB. Słyszałam o nim dobrą opinię i postanowiłam spróbować, kiedy mój ulubiony krem BB zaczął się kończyć. 

Dużą zaletą tego kremu BB jest stosunkowo duży wybór odcieni. Ja kupiłam numer 21 (light beige). Na początku wydawał mi się zbyt jasny. I prawdę mówiąc mam to wrażenie za każdym razem gdy rozsmarowuje krem po twarzy. Z drugiej strony jednak krem bardzo ładnie komponuje się z naturalnym kolorem skóry i tuż po rozsmarowaniu kremu, wszystko wygląda już w porządku. 
Bardzo dużą zaletą tego kremu BB jest wysoki filtr - SPF 42. Dzięki temu idealnie nadaje się na bardziej słoneczne dni. Kolejną zaletą jest stosunkowo dobre krycie jak na krem BB. Ładnie tuszuje drobne przebarwienia i niedoskonałości skóry. 
Skład:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...