sobota, 24 października 2020

Charcoal Nose Cleansing Strip - Luke

Jakiś czas temu dostałam kilka plastrów Charcoal Nose Cleansing Strip. Plastry zawierają węgiel drzewny, wyciąg z oczaru wirginijskiego, wyciąg z aloesu oraz wyciąg z zielonej herbaty. Zapowiadały się bardzo obiecująco. 

Plaster należy zwilżyć i przykleić na nos. Docisnąć. Poczekać aż zupełnie wyschnie (ok 10-20 minut) i odkleić. I tu zaczyna się problem. Za każdym razem przy próbie odklejenia plastra, rozwarstwiał się i prawie cała czarna część zostawała mi na nosie. Musiałam to zmywać / zdzierać. Trochę bez sensu. Miałam kilka plastrów i ani razu nie udało mi się ich użyć tak, alby był jakikolwiek efekt. Za każdym razem działo się dokładnie to samo. Nie polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...