sobota, 20 kwietnia 2019

REVLON COLORSTAY Puder prasowany - REVLON

Puder prasowany REVLON COLORSTAY kupiłam kiedyś w Drogerii Douglas. Ponieważ tego typu kosmetyki zużywam bardzo długo, gdy podeszłam w zeszłym roku do Douglasa pani ekspedientka z zaskoczeniem stwierdziła, że nie wiedziała, że ta marka kiedykolwiek była dostępna w tej drogerii. Widać jest zbyt tania do ekskluzywnego sklepu. 

Miałam udać się po puder do Rossmana lub Hebe, jednak zostałam namówiona na zakup dużo droższego i co tu dużo mówić, ekskluzywnego pudru. 

Przed pudrem prasowanym Revlon używałam jedynie pudrów sypkich, bałam się więc że nie będę umiała się przestawić na puder prasowany. Poszło mi jednak wyjątkowo łatwo i bardzo szybko doceniłam możliwość użycia gąbki zamiast pędzla oraz wygodę przy poprawianiu makijażu poza domem. 

Muszę przyznać, że jak na moje potrzeby puder sprawdził się rewelacyjnie. Bardzo dobrze matował, nie pozostawiał na twarzy maski. Był wygodny w użytkowaniu. Zużyłam go do samego końca. Co więcej, uważam że ma świetny stosunek ceny do jakości. Naprawdę polecam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...