sobota, 18 sierpnia 2018

Série Expert B6 + Biotin Inforcer. Wzmacniający szampon do włosów łamliwych - L'Oreal

Wzmacniający szampon do włosów łamliwych - Série Expert B6 + Biotin Inforcer został mi polecony w salonie fryzjerskim jako świetny szampon, idealnie nadający się do moich farbowanych, łamliwych włosów.  Moje włosy są bardzo mocno przetłuszczające się przy skórze głowy (nie ma mowy o tym, żeby któregoś dnia rano nie umyć głowy) a mocno wysuszone już kilka centymetrów poniżej skalpu.

Muszę przyznać, że ten szampon pasuje mi o wiele bardziej niż Vitamino Color A-OX. Kupiłam już kolejną buteleczkę i nadal jestem zadowolona. 

Szampon zawiera witaminę B6 oraz biotynę dzięki czemu wzmacnia i chroni włosy. Zaletą jest to, że naprawdę nie trzeba dużo produktu do umycia włosów. Starczy odrobina gdyż szampon bardzo dobrze się pieni i rozprowadza po włosach, które po umyciu są miękkie i delikatne. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...