sobota, 14 lipca 2018

Vitamino Color A-OX - L'Oreal

Szampon Loreal Serie Expert Vitamino Color AOX, jak większość tego typu kosmetyków, kupiłam w czasie jednej z wizyt w salonie fryzjerskim. Został mi polecony w "zastępstwie" za szampon "rewelacyjny" którego chwilowo nie było. 

Szampon miał chronić kolor włosów farbowanych i delikatnie je oczyszczać. Uczciwie muszę przyznać, że nie bardzo miałam na co narzekać podczas jego używania, jednak też nie było rewelacji. Nie zauważyłam żadnej różnicy między tym szamponem a szamponami drogeryjnymi - poza (oczywiście) ceną. Czasami nawet wydawało mi się, że szampon nie do końca sobie radzi z odczyszczeniem moich mocno przetłuszczających się włosów. Ale równie dobrze mogę to zwalić na karb moich codziennych pobudek o 4 rano i po prostu nieuważnym myciu włosów (w końcu robiłam to przed pierwszą kawą;-)

Podsumowując: szampon nie był zły, ale ja do niego na pewno już nie wrócę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...